Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ (ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK)

http://www.isotimia.gr/files/ArticlePhotos/olga/EOPPY%20LOGO.jpgΠήρα σήμερα τηλέφωνο στο 184 (λέγοντας ότι είμαι ασφαλισμένος στον ΟΑΕΕ) για να κλείσω ραντεβού με παιδίατρο στην περιοχή Αμπελοκήπων Θες/κης, μου απάντησαν ότι δεν έχουν στην περιοχή και μου συνέστησαν σε όμορη περιοχή (Εύοσμο και Νεάπολη), μου έδωσαν τα τηλέφωνα και τα στοιχεία, δεν μου είπαν σε πιο ωράριο να πάω, γιατί απλά δεν ήξεραν, και ότι σιγά σιγά θα έχουν κι άλλους ιατρούς. Τα τηλέφωνα των παιδιάτρων δεν απαντούσαν. Ξαναπήρα τηλέφωνο στο 184, λέγοντάς τους ότι η λίστα των ραντεβού των ιατρών έχει κλείσει, μου πρότειναν να μου κλείσουν ραντεβού στο ΙΚΑ, αλλά λόγω της απεργίας αυτό θα γίνει την επόμενη εβδομάδα !!! Λέγοντας ναι για την επόμενη εβδομάδα στο ΙΚΑ, εψαχνε, εψαχνε να βρεί κενό, δεν βρήκε και μου λέει ξαναπάρτε την επόμενη εβδομάδα.
Ρωτώ : σε ποιο ωράριο θα δουλεύουν οι συμβεβλημένοι?? Ποιος τελικά θα κλείνει τα ραντεβού?? Πως θα ελέγχεται ο γιατρός αν πράγματι είναι κλειστός σε ραντεβού?? Κύριε Βουδούρη και όλοι οι άλλοι συνυπεύθυνοι, αυτό το σύστημα ονειρευτήκατε για τον πολίτη??? Έτσι θα εξυπηρετήσετε τα 9.500.000 πολιτών, βάζοντάς τους σε ένα τσουβάλι?? Παίζετε με τα νεύρα και τις αντοχές των πολιτών!!      (του Κώστα Χατζηδάκη)