Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

ΟΠΑΔ: Ουρές ταλαιπωρίας και ντροπής για χιλιάδες ασφαλισμένους!

Μέχρι το πεζοδρόμιο φτάνει η ουρά εκατοντάδων ασφαλισμένων του Δημοσίου που περιμένουν να θεωρήσουν τα βιβλιάριά τους ή να εκδόσουν νέα, στα γραφεία του ΟΠΑΔ στη Θεσσαλονίκη στην οδό Σαπφούς 3.

Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί είναι το γεγονός πως μέχρι τις 8 το πρωί στην αναμονή βρίσκονταν 180 άτομα, για την έκδοση βιβλιαρίων υγείας και συνταγογράφησης και μέχρι τις 12 είχαν εξυπηρετηθεί μόλις οι 70 ενώ στο ισόγειο η ουρά για την θεώρηση των βιβλιαρίων υγείας από την στιγμή που άνοιξε η υπηρεσία μέχρι και τις 12 το μεσημέρι παρέμενε σταθερά στο πεζοδρόμιο. Οι υπηρεσίες μάλιστα του ΟΠΑΔ κλείνουν στη 1 και μισή.

Χωρίς ελεγκτές ιατρούς

Εκατοντάδες ασφαλισμένοι από όλη τη Θεσσαλονίκη χρειάζεται πλέον να έρθουν στην οδό Σαπφούς για να θεωρήσουν τα βιλιάριά τους καθώς πριν μερικές εβδομάδες έληξαν οι συμβάσεις των ελεγκτών ιατρών στα παραρτήματα του ΟΠΑΔ στους δήμους του νομού και δεν ανανεώθηκαν ποτέ, με αποτέλεσμα να κλείσουν τα παραρτήματα. Στο μεταξύ μόλις δυο υπάλληλοι του Οργανισμού υπάρχουν πλέον για να εξυπηρετήσουν όσους θέλουν να εκδώσουν νέο βιβλιάριο ή βιβλιάριο συνταγογράφησης, καθώς οι μόνιμοι εργαζόμενοι είναι μόλις 10 και οι 8 συμβασιούχοι έργου των οποίων οι συμβάσεις έληξαν δεν αντικαταστάθηκαν ποτέ.

Τρεις επισκέψεις για την έκδοση συνταγολογίου

Μέχρι και τρεις φορές χρειάστηκε να επισκεφθούν κάποιοι τον ΟΠΑΔ για να θεωρήσουν τα βιβλιάριά τους είτε να εκδόσουν νέα. Οπως τόνιζαν αγανακτισμένοι πολίτες έτυχε να έρθουν και να περιμένουν στην ουρά μόνο και μόνο για να μάθουν τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για την έκδοση βιβλιαρίων. Αρκετοί είναι εκείνοι που δεν εξυπηρετούνται την ίδια μέρα ενώ στις 8 και μισή το πρώι το μηχάνημα έκδοσης νούμερου για αναμονή στην ουρά κλείνει καθώς οι πολίτες που μπορούν να εξυπηρετηθούν καθημερινά δεν μπορούν να υπερβούν τους 170. «Η κατάσταση είναι πρωτοφανής. Δεν μας σέβονται» λένε αγανακτισμένοι πολίτες.

Λίστα υπεράριθμων

Οι ίδιοι οι ασφαλισμένοι δημιουργούν λίστα με όσους δεν πρόλαβαν να εκδόσουν νούμερο ή να εξυπηρετηθούν, ώστε να διεκδικήσουν την εξυπηρέτησή τους μετά το πέρας των αριθμών αναμονής ενώ δε λείπουν οι διαπληκτισμοί και οι τσακωμοί μεταξύ αγανακτισμένων πολιτών.

«Ζητούμε προσλήψεις μόνιμου προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ» γράφουν οι διάσπαρτες ανακοινώσεις των εργαζομένων του ΟΠΑΔ. Οπως τονίζουν 7 εως 10 εργαζόμενοι τη μέρα καλούνται να εξυπηρετήσουν εκατοντάδες ασφαλισμένους.
(ΠΗΓΗ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ)