Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ..του Γ.Καλλιάτσου

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ..
Bλεπω οτι συνεχιζουμε και κρινουμε τους αλλους βαζοντας ταμπελες.ας παρουμε παραδειγμα εμενα..
Πιστευω στον θεο,στην παναγια και στην ορθοδοξη θρησκεια.ειμαι φασιστας?
Πιστευω οτι οι εργατες και οι εργαζομενοι γινονται πολλες φορες αντικειμενο εκμεταλλευσης και επιθυμω οτι καλυτερο γι αυτους.Ειμαι ακροαριστερος?
Αγαπαω την ελλαδα,βασικα την λατρευω, σεβομαι τους ηρωες της και τους αγωνες μας.ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ?
Εχω οργανωθει συνδικαλιστικα στον ιατρικο χωρο,αγωνιζομαστε οσο μπορουμε να υπερασπιστουμε τα δικαιωματα των συναδελφων.Ειμαι ακροαριστερος?
Πιστευω οτι χρειαζεται ελεγχος της μεταναστευσης οπως γινεται σε καθε χωρα.ειμαι φασιστας?
εχω βοηθησει ιατρικα α;λλοδαπους χωρις να ρωτησω απο που ειναι?Ειμαι ακροαριστερος?
ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ Π.....Α ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΑΣΠΡΟ Η ΜΑΥΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΑΣ?
ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΟΛΩΣΗ?ΟΛΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ ΕΝΩ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙΣ.
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ,ΑΓΑΠΑΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΑΥΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΤΑ Α@@@@ΙΑ ΜΟΥ.
ΘΕΛΩ Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΕΡΓΕΙΕΣ ,ΠΟΡΕΙΕΣ ,ΘΕΛΩ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ,ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΓΙ ΑΥΤΑ ΜΕ ΘΕΩΡΕΙ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟ ΠΑΛΙ ΣΤ' Α@@@@ΙΑ ΜΟΥ.
ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ!
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΑΝ ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΑ ΕΙΤΕ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΤΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ.
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΗΛΑΔΗ?ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΛΑΕΙ.
ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΤΑΣΕΙΣ?
ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΙΧΝΕΥΟΥΝ ΦΑΣΙΣΤΕΣ?
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ,ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ...ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΧΤΥΠΑΤΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ.