Ο τσουχτερός λογαριασμός της «δωρεάν υγείας»ΠΙΟ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ κατά 45
εκατομμύρια ευρώ το μήνα, θα είναι στο εξής το κόστος των υπηρεσιών
υγείας για τα 9.5 εκατομμύρια ασφαλισμένοι στον ΕΟΠΥΥ!
- Οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώνουν περίπου 20% παραπάνω ως συμμετοχή, αν θέλουν να πάρουν ένα πρωτότυπο σκεύασμα αντί για το γενόσημο
- Το ποσοστό συμμετοχής τους στα φάρμακα βρίσκεται πλέον στο 12% μεσοσταθμικό
- Με την καθιέρωση της αρνητικής λίστας φαρμάκων όλο και περισσότερα σκευάσματα βρίσκονται εκτός λίστας
Οι ασφαλισμένοι από την 1/1/2014 υποχρεούνται να πληρώνουν 1 ευρώ ανά συνταγή
