Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εμπορευματοποίηση υγείας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα εμπορευματοποίηση υγείας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Κοινή συνέντευξη τύπου γιατρών, φαρμακοποιών, οδοντιάτρων Θεσ/νίκης: εμπορευματοποιήθηκε η υγεία!



Ο τσουχτερός λογαριασμός της «δωρεάν υγείας»ΠΙΟ ΤΣΟΥΧΤΕΡΟ κατά 45 εκατομμύρια ευρώ το μήνα, θα είναι στο εξής το κόστος των υπηρεσιών υγείας για τα 9.5 εκατομμύρια ασφαλισμένοι στον ΕΟΠΥΥ!
  • Οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να πληρώνουν περίπου 20% παραπάνω ως συμμετοχή, αν θέλουν να πάρουν ένα πρωτότυπο σκεύασμα αντί για το γενόσημο 
  • Το ποσοστό συμμετοχής τους στα φάρμακα βρίσκεται πλέον στο 12% μεσοσταθμικό
  • Με την καθιέρωση της αρνητικής λίστας φαρμάκων όλο και περισσότερα σκευάσματα βρίσκονται εκτός λίστας
Οι ασφαλισμένοι από την 1/1/2014 υποχρεούνται να πληρώνουν 1 ευρώ ανά συνταγή