Το στηθοσκόπιο

εδω ακουγεται ο παλμος της ιατρικης κοινοτητας

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Ένοχοι οι κατηγορούμενοι γιατροί για τον θάνατο της Στέλλας Ακουμιανάκη


Στέλλα
Μετά απο “μαραθώνια” συνεδρίαση δικαστών και ενόρκων, λίγο μετά τα μεσάνυχτα ανακοινώθηκε η απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Χανίων για την υπόθεση του θανάτου της 16χρονης Στέλλας Ακουμιανάκη στο Ρέθυμνο, τον Απρίλιο του 2011.
Το δικαστηριο εκρινε ενοχο τον 27χρονο για την κατηγορια του βιασμου.
Επίσης έκρινε ένοχους τους δύο ειδικευόμενους γιατρούς για ανθρωποκτονία απο αμέλεια (κατά πλειοψηφία, 4-3 και 5-2) αναγνωρίζοντάς τους το ελαφρυντικό του πρότερου έντιμου βίου
Το δικαστηριο καταδίκασε τον 27χρονο σε κάθειρξη 7 ετων με αναστολη μέχρι την δική σε δευτερο βαθμό στο Εφετείο.
Τους δυο γιατρους σε φυλάκιση 30 μηνών τον καθένα αλλα με τριετή αναστολή.

“Η απόφαση μας πικραίνει”

“Το παιδί μας δεν πρόκειται να γυρίσει πίσω. Η απόφαση του δικαστηρίου μας πικραίνει, διότι, μας διαβεβαίωσε το διακστήριο ότι εάν κάποιοι άνθρωποι δεν είχαν αυτά τα κτηνώδη ένστικτα και εάν κάποιοι άλλοι, έκαναν σωστά τη δουλειά τους, το παιδί μας θα ζούσε” δήλωσε μετά την απόδοση των ποινών, ο πατέρας της Στέλλας Ακουμιανάκη.
“Η ίδια η υπόθεση δεν μας δίνει το περιθώριο θριαμβολογίας. Δεχόμαστε την απόφαση του δικαστηρίου και αισθανόμαστε δικαιωμένοι και για την διαβίβαση της δικογραφίας” τόνισε η δικηγόρος της οικογένειας, Αλεξάνδρα Σπανάκη.
“Είναι μια δίκαια απόφαση. Αποδείχτηκε ότι η Στέλλα Ακουμιανάκη δεν πέθανε μόνη της,ούτε πέθανε τυχαία” είπε ο άλλος συνήγορος της πολιτικής αγωγής, Ανδρέας Αργυρόπουλος. “Μέχρι σήμερα δεν έχει ασκηθεί κάποια αγωγή αποζημίωσης από το νοσοκομείο, γιατί από την οικογένεια δεν μας έχει δοθεί τέτοια εντολή. Δεν είναι αυτό το πρωτεύον”, είπε.
Την πρόθεση τους να προσβάλουν την απόφαση στο Εφετείο, εξέφρασαν οι πλευρές των δύο γιατρών και του νεαρού.

Υπενθυμίζεται πως το πρωί της Τρίτης ο Εισαγγελέας πρότεινε :
Για τον πρώτο κατηγορούμενο ειδικευόμενο γιατρό, ο οποίος παρέλαβε και χειρίστηκε το περιστατικό της 16χρονης, την ενοχή του για ανθρωποκτονία από αμέλεια.
Για τον δεύτερο ειδικευόμενο γιατρό ο οποίος υποστήριξε ότι δεν ήταν εκείνος που παρέλαβε το περιστατικό, ο εισαγγελέας πρότεινε την απαλλαγή του.
Για τον 27χρονο κατηγορούμενο ο οποίος ήταν το μοιραίο βράδυ με τη Στέλλα μαζί με ένα άλλο κατηγορούμενο – ο οποίος δεν δικαζόταν τώρα γιατί όταν τελέστη το γεγονός ήταν ανήλικος – ο εισαγγελέας πρότεινε την απαλλαγή του για θανατηφόρα έκθεση αλλά την ενοχή του για βιασμό κατά συναυτουργία.
Ωστόσο, ο εισαγγελέας στο τέλος έδωσε νέα τροπή στην υπόθεση τονίζοντας ότι το αδίκημα που τελέστη από τον κατηγορούμενο ειδικευόμενο, έχει τελεστεί και από δυο ακόμα ειδικευόμενους γιατρούς του νοσοκομείο και ζήτησε ο φάκελος της υπόθεσης αν αποσταλεί στον εισαγγελέα Ρεθύμνου.
Τωνια Λιοδακη- Ναπολεων Σαραντιδης

Το ιστορικό της υπόθεσης όπως είχε παρουσιασθεί απο την αστυνομία στις 4 Μαίου 2011
Η άτυχη Στέλλα στις 4:30 το πρωί της 23 Απριλίου 2011 διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρεθύμνου, από δύο νεαρά άτομα ηλικίας 23 και 17 ετών αντίστοιχα, μια 16χρονη ανήλικη, με έντονα συμπτώματα υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.
Περί ώρα 08.50, η 16χρονη παρουσίασε επιδείνωση της κατάστασής της και μεταφέρθηκε άμεσα στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Ρεθύμνου. Οι Αστυνομικές Αρχές ενημερώθηκαν την 09.20 ώρα της 23-04-2011, από ιατρό του Νοσοκομείου Ρεθύμνου.
Την 12.30 ώρα της επομένης (24-04-2011) η ανήλικη κατέληξε, εξαιτίας καρδιακής ανακοπής, λόγω δηλητηρίασης από υπερβολική περιεκτικότητα αιθυλικής αλκοόλης στο αίμα της, όπως διαπιστώθηκε από την νεκροψία- νεκροτομή. .
Άμεσα η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου, αφού ενημέρωσε την οικεία Εισαγγελία, ενήργησε προκαταρκτική έρευνα για να εξακριβωθούν οι συνθήκες θανάτου της ανήλικης 16χρονης.
Κατά την πορεία της προανάκρισης και της αστυνομικής έρευνας προέκυψε ότι ο 23χρονος και ο 17χρονος ανήλικος, που είχαν μεταφέρει την ανήλικη στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου, προηγουμένως συνδιασκέδαζαν σε νυχτερινά καταστήματα της πόλης του Ρεθύμνου.
Στη συνέχεια με το αυτοκίνητο του 23χρονου οδήγησαν την ανήλικη σε ερημική τοποθεσία του Ρεθύμνου, όπου σε σύντομο χρονικό διάστημα κατανάλωσαν, από κοινού, μία φιάλη αλκοόλ (ουίσκι), την οποία είχαν προηγουμένως προμηθευτεί οι δύο νεαροί μαζί με αναψυκτικό και ποτήρια.
Όπως προέκυψε πρόθεση των δύο νεαρών ήταν να εξαναγκάσουν την ανήλικη σε συνουσία, χωρίς όμως να τα καταφέρουν, λόγω της κατάστασης που περιήλθε από την κατανάλωση οινοπνεύματος, ενώ εκμεταλλευόμενοι την κατάσταση αυτή προέβησαν διαδοχικά σε ασελγείς πράξεις σε βάρος της.
Στη συνέχεια μετέφεραν την ανήλικη στο Γενικό Νοσοκομείο Ρεθύμνου, χωρίς όμως να ενημερώσουν τους ιατρούς για το ιστορικό της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Στο πλαίσιο της προανάκρισης, οι δύο δράστες αναφέρθηκαν με λεπτομέρειες στο περιστατικό και επέδειξαν το ακριβές σημείο, που είχαν οδηγήσει την ανήλικη. Εκεί βρέθηκαν και κατασχέθηκαν το μπουκάλι του αναψυκτικού, τα ποτήρια και το καπάκι της φιάλης του ποτού (ουίσκι).
Επίσης αναφέρθηκαν με ακρίβεια στο δρομολόγιο κίνησής τους κατά το επίμαχο χρονικό διάστημα και επέδειξαν τον κάδο απορριμμάτων που είχαν απορρίψει την κενή φιάλη του ποτού, η οποία όμως δεν βρέθηκε λόγω αποκομιδής των απορριμμάτων από συνεργεία του Δήμου.
Ύστερα από τα παραπάνω, σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος τους για βιασμό (εξαναγκασμό σε ασελγείς πράξεις) και έκθεση, που προκάλεσε το θάνατο της ανήλικης. Η δικογραφία, η οποία περιλαμβάνει και το αδίκημα της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου, για τους δύο γονείς του 17χρονου, υποβλήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ρεθύμνου, ενώ οι δράστες δεν συνελήφθησαν λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου.
Επιπλέον σε βάρος των ιδιοκτητών τριών καταστημάτων, που είχαν επισκεφτεί οι δράστες με την ανήλικη, εφαρμόσθηκαν οι προβλεπόμενες ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.
Τέλος, κατά την διάρκεια της έρευνας και με αφορμή Ανακοίνωση του Γενικού Νοσοκομείου Ρεθύμνου, σύμφωνα με την οποία το τελευταίο 6μηνο χειρίστηκαν είκοσι πέντε (25) περιστατικά οξείας μέθης ανηλίκων, (χωρίς να έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες αστυνομικές αρχές, με αποτέλεσμα να ματαιώνεται η δίωξη και η τιμωρία των ιδιοκτητών των καταστημάτων οινοπνευματωδών ποτών), ζητήθηκε η πραγματοποίηση εισαγγελικής έρευνας, για την απόδοση τυχών ευθυνών του ιατρικού προσωπικού, αναφορικά με την τέλεση του αδικήματος της υπόθαλψης εγκληματία
Αναρτήθηκε από Το στηθοσκόπιο στις 12:11 μ.μ.
Ετικέτες ΓΙΑΤΡΟΙ, ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΙ, καταδικη
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα

e-mail επικοινωνίας

stithoskopio@gmail.com

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ:

ONLINE KASINO INFOS

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • ΙΣΑ: Οι ιδιώτες πιστοποιημένοι γιατροί πρέπει να έχουν την δυνατότητα συνταγογράφησης πλέον των 2 συνταγών μηνιαίως
    Σε συνέχεια των εγγράφων που σας έχουμε αποστείλει, στα οποία σας έχουμε εκθέσει το ζήτημα που έχει ανακύψει εξαιτίας της υπ΄ αριθμ. πρωτ...
  • O μεθύστακας Μπουτάρης και ο γνωστός χειρουργός-καρχαρίας του Ηρακλείου Γ.Χαλκιαδάκης σε επεισόδιο για το κάπνισμα το Σάββατο σε ταβέρνα του Ηρακλείου!
    "Μάζεψε το παιδί σου γιατί .....καπνίζω" Απίστευτο επεισόδιο, που εκθέτει πρόσωπα, συμπεριφορές και αιρετούς άρχοντες, σημειώθη...
  • Κων. Φρουζής: Η συνταγογράφηση με τη δραστική θα έχει παρενέργειες στους ασθενείς & την οικονομία
    Η συνταγογράφηση με βάση την δραστική ουσία, θα φέρει παρενέργειες όχι μόνο στους ασθενείς, αλλά και στην ίδια την οικονομία και ειδ...
  • Νέο ανέκδοτο από τον χασάπη της υγείας!Τι είπε για να δικαιολογήσει την κολοτούμπα της απόσυρσης της υποψηφιότητας του!
    Με το Λοβέρδο η διαδοχή μεταξύ γελοίου και δραματικού είναι αδιάκοπη. Εν μέσω του καταστροφικού του έργου δεν παραλείπει κάθε λίγο να μας χα...
  • Οι τρεις φάσεις του σχεδίου μεταρρύθμισης της ΠΦΥ, οι γιατροί που μένουν "εκτός".
    Διοικητικές μεταβολές, μετακινήσεις υπαλλήλων και συνενώσεις μονάδων, περιλαμβάνει το Σχέδιο μεταρρύθμιση...
  • Ι.Τούντας: 7 προτάσεις γιά το ΕΣΥ.
    Υπαγωγή μονάδων ΕΟΠΥΥ στο ΕΣΥ O Πρόεδρος του ΕΟΦ, Καθηγητής Ιατρικής κ. Γιάννης Τούντα...
  • Σχόλιο από ειδικευόμενο παθολογίας στο «Κρατικό» Νίκαιας «Αγ. Παντελεήμων»
    Ειμαι (και συγχωρειστε με κιολας) ειδικευομενος παθολογιας στο «Κρατικο» Νικαιας «Αγ....
  • Οι νεφροπαθείς διαμαρτύρονται θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία τους!
    Πεντακόσιοι νεφροπαθείς στη Θεσσαλονίκη απέχουν από τις 12.00 το μεσημέρι από την αιμοκάθαρση στην οποία υποβάλλονται στις Μονάδες Τεχν...
  • Ανοικτή επιστολή προς τον Μ. Σαλμά : Δεν αντέχουμε άλλα χρέη!
    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Αθήνα 24/9/2012 ΘΕΜΑ: Ανοικτή επιστολή προς τον Μ. Σαλμά : Δεν αντέχουμε άλλα χρέη Η Ένωση Ιατρών ΕΟΠΥΥ...
  • ΤΣΑΥ: Παράταση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών έως 31.1.2013
    Προς τους υγειονομικούς ελευθέρως ασκούντες το επάγγελμα Σας ενημερώνουμε ότι μετά από σχετική απόφαση της Δ.Ε. Υγειονομικών η ...

Αναζήτηση

Εγγραφή στο

Αναρτήσεις
Atom
Αναρτήσεις
Σχόλια
Atom
Σχόλια

στείλτε τα email και τις καταγγελίες σας

στείλτε τα email και τις καταγγελίες σας

Snake

παιξε super mario στο paixnidia24.gr